Veikti protu (galvoti) ar veikti k?nu (jau...
Повилас 22 мар 2010
Autorius meistras Neto
Judinti proto turin? = galvoti, tai darbas subjektyvioje realyb?je, vaizduot?s darbas, subjektyvus, mir?s pergyvenimas.
Judinti k?n? ir jo organus = veikti, justi, pergyventi objektyvi? realyb?, pergyvenimas gyvas.
Kuomet ?mogus judina d?mesio spinduliu proto fragmentus, atminties fragmentus, jo materialus k?nas tampa nejudriu, apmirusiu, blokuotu. Tod?l gali arba galvoti arba justi. ?mogus turi vien? d?mes? ir negali vienalaiki?kai b?ti dviejose realyb?se objektyvioje ir subjektyvioje (atmintyje). Tod?l, kai ?mogus galvoja, tai d?mesio spindulys esti subjektyvioje realyb?je steb?damas atminties objektus. Tuo pa?iu k?nas mir?s ir nejudrus. O kuomet ?mogus veikia, tai d?mesio spindulys perkelin?ja objektyvius k?no fragmentus. Akimirkos vienete galima tik viena: arba galvoti, arba daryti.
Tod?l prabudusi? d?snis: prabud?s negalvoja, prabud?s veikia, galvoja tik neprabud?s (miegantis). Sapnas ir budrumas – dvi b?ties prie?ingyb?s (d?mesio spindulio kryptys = dvasios Az jezm spindulio), atitinkan?ias dvi b?ties realybes: objektyvi? (roj?) ir subjektyvi? (pragar?). ?mogus dabarties akimirk? gali b?ti tik vienoje i? ?i? realybi?: arba miegoti. . . arba b?ti budriu. Ir niekuomet vienalaiki?kai. Miegantys ?mon?s (galvojantys) valdomi pa?aline valia, jie nesuvokia savo sapno, tod?l priima savo mieguistas iliuzijas kaip realyb?, o j? k?nas aklai seka paskui tas iliuzijas – mieguisti zombiai. . . am?inai automati?kai brendantys i? praeities ? ateit? ir niekuomet nesuvokiantys dabarties. Prabud? dabarties akimirk?, negalvoja apie praeit? ir ateit?, jie veikia ?ia ir dabar realyb?je. Ai?kiai suvokiantys vis? savo valing? k?no aktyvum? ?ia ir dabar ir neturintys mieguist? proto iliuzij? (mintijim?).
Taigi, skirtumai tarp prabudusio (6 ras?). . . ir miegan?io zombio (5 ras?):
-veikia ?ia ir dabar (veikia k?nu) . ./ galvoja apie praeit? ir ateit? (veikia protu).
- orientuojasi ? objektus. . . . . . . . . / orientuojasi ? mintis (mirusius ir i?kreiptus objekt? atspaudus).
- tikrina savo jutimo organais. . . . / tiki ?od?iais ir ?sivaizduojamomis iliuzijomis.
- Veikia pats, orientuodamasis ? realyb? (adekvatus) . . . . / orientuojasi ? kit? ?od?ius, prisiminimus ir ?sivaizdavim? (neadekvatus).
- tikrina . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . / tiki ?od?iu.
- valdo ?od?ius. . . . . . . . . . . . . . . . / valdomas ?od?iu.
- intuityvus (jautrus, sensetyvus). . / intelektualus (u?sigalvoj?s, pristabdytas).
Kur d?mesio spindulys?
- KALBA: ?od?iai suderinti su objektyvia realyb? (tiesa). . / ?od?iai nesutampa su objektyvia realyb? (tiesa – melas).
- K?NAS: Poelgiai suderinti su objektyvia realybe (normalus). / poelgiai suderinti su subjektyvia realybe (?izikas).
- PROTAS: stebi realyb? (veidrodis). . / stebi mintis apie realyb? (juosta).
- LAIKAS: anapus (?ia ir dabar). . . . . / viduje (praeityje-dabartyje-ateityje).
Judinti proto turin? = galvoti, tai darbas subjektyvioje realyb?je, vaizduot?s darbas, subjektyvus, mir?s pergyvenimas.
Judinti k?n? ir jo organus = veikti, justi, pergyventi objektyvi? realyb?, pergyvenimas gyvas.
Kuomet ?mogus judina d?mesio spinduliu proto fragmentus, atminties fragmentus, jo materialus k?nas tampa nejudriu, apmirusiu, blokuotu. Tod?l gali arba galvoti arba justi. ?mogus turi vien? d?mes? ir negali vienalaiki?kai b?ti dviejose realyb?se objektyvioje ir subjektyvioje (atmintyje). Tod?l, kai ?mogus galvoja, tai d?mesio spindulys esti subjektyvioje realyb?je steb?damas atminties objektus. Tuo pa?iu k?nas mir?s ir nejudrus. O kuomet ?mogus veikia, tai d?mesio spindulys perkelin?ja objektyvius k?no fragmentus. Akimirkos vienete galima tik viena: arba galvoti, arba daryti.
Tod?l prabudusi? d?snis: prabud?s negalvoja, prabud?s veikia, galvoja tik neprabud?s (miegantis). Sapnas ir budrumas – dvi b?ties prie?ingyb?s (d?mesio spindulio kryptys = dvasios Az jezm spindulio), atitinkan?ias dvi b?ties realybes: objektyvi? (roj?) ir subjektyvi? (pragar?). ?mogus dabarties akimirk? gali b?ti tik vienoje i? ?i? realybi?: arba miegoti. . . arba b?ti budriu. Ir niekuomet vienalaiki?kai. Miegantys ?mon?s (galvojantys) valdomi pa?aline valia, jie nesuvokia savo sapno, tod?l priima savo mieguistas iliuzijas kaip realyb?, o j? k?nas aklai seka paskui tas iliuzijas – mieguisti zombiai. . . am?inai automati?kai brendantys i? praeities ? ateit? ir niekuomet nesuvokiantys dabarties. Prabud? dabarties akimirk?, negalvoja apie praeit? ir ateit?, jie veikia ?ia ir dabar realyb?je. Ai?kiai suvokiantys vis? savo valing? k?no aktyvum? ?ia ir dabar ir neturintys mieguist? proto iliuzij? (mintijim?).
Taigi, skirtumai tarp prabudusio (6 ras?). . . ir miegan?io zombio (5 ras?):
-veikia ?ia ir dabar (veikia k?nu) . ./ galvoja apie praeit? ir ateit? (veikia protu).
- orientuojasi ? objektus. . . . . . . . . / orientuojasi ? mintis (mirusius ir i?kreiptus objekt? atspaudus).
- tikrina savo jutimo organais. . . . / tiki ?od?iais ir ?sivaizduojamomis iliuzijomis.
- Veikia pats, orientuodamasis ? realyb? (adekvatus) . . . . / orientuojasi ? kit? ?od?ius, prisiminimus ir ?sivaizdavim? (neadekvatus).
- tikrina . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . / tiki ?od?iu.
- valdo ?od?ius. . . . . . . . . . . . . . . . / valdomas ?od?iu.
- intuityvus (jautrus, sensetyvus). . / intelektualus (u?sigalvoj?s, pristabdytas).
Kur d?mesio spindulys?
- KALBA: ?od?iai suderinti su objektyvia realyb? (tiesa). . / ?od?iai nesutampa su objektyvia realyb? (tiesa – melas).
- K?NAS: Poelgiai suderinti su objektyvia realybe (normalus). / poelgiai suderinti su subjektyvia realybe (?izikas).
- PROTAS: stebi realyb? (veidrodis). . / stebi mintis apie realyb? (juosta).
- LAIKAS: anapus (?ia ir dabar). . . . . / viduje (praeityje-dabartyje-ateityje).