Перейти к содержимому


Sne?ko R. A. antimaterial?s d?sniai


  • Вы не можете ответить в тему
В этой теме нет ответов

#1 Повилас

Поделиться

    Зарегистрированный пользователь

  • Пользователи
  • PipPipPip
  • 80 сообщений

Отправлено 29 января 2010 - 01:55

Sne?ko R. A. antimaterial?s d?sniai
Sne?ko R. A. meditacijos (prabudimo ? realyb?)d?sniai


1. ?mogus turi vien? nedalom? d?mesio spindul?, i?einant? i? vieno Az jezm (Аз езьм) b?ties centro.
2. ?mogus negali abstrahuotis nuo Az jezm (Аз езьм).
3. Nukreipiant ? stebim? objekt?, per d?mesio spindul? perduodama strukt?rizuota energija (?odis).
4. ?od?iu u?koduota energija sudaro subjektyvi? realyb? A? (k?n? – prot?).
5. I?fokusuojant d?mesio spindul?, energija ir materija teka ? i?or? nuo Az jezm (Аз езьм). Fokusuojant, ? j?. Bandant sudvejinti – stuporas.
6. D?mesio spindulys eina nuo minus begalyb?s ? plius begalyb?.
7. Subjektyvi (sansara) ir objektyvi (nirvana) realyb?s lygiagre?ios ir niekada nesusikerta (tiesiogiai nes?veikauja). Bet viena kit? dengia per d?mesio spindul?.  
8. Begalin?je objektyvios realyb?s erdv?je yra begalinis skai?ius subjektyvi? centr? A?.
9. Subjektyvios visatos A? (atspausdintos negyvos) centras yra Az jezm (Аз езьм) (steb?tojas, vidin? saul?) – suteikiantis jai gyvyb?.
10. Tirpstant subjektyviai realybei objektyvioje realyb?je per meditacij? (i?fokusuot?, paleid?iant? suvokim?) begaliniai ma?as subjektyvios realyb?s centras Az jezm (Аз езьм), i?siple?ia iki begaliniai didelio Vienio, objektyvios realyb?s centro.
11. Objektyvi realyb? (begalin? visata) turi vien? centr? – begalin?, lyg? ?itai begalybei.
12. Az jezm (Аз езьм) negali b?ti stebimas, nei pa?iu savimi, nei pa?aliniu Az jezm (Аз езьм) steb?toju. Stebima tik materija A? – subjektyvi realyb? (ego) ir objektyvi realyb? (kiti ego).
13. Bet kurios gyvos b?tyb?s s?mon? esti k?gin?s  formos ?viesos spindulys, einantis i? begaliniai ma?o Az jezm (Аз езьм) ta?ko ? begaliniai didel? sfer? (Vienio Az jezm (Аз езьм)).
14. Az jezm (Аз езьм) – begaliniai ma?as subjektyvios realyb?s A? (?mogaus k?no – proto) centras.
15. ?mogaus A?  - begaliniai ma?as begaliniai didel?s Vienio Az jezm (Аз езьм) sferos centras.
16. Az jezm (Аз езьм) turi vis? Vienio Az jezm (Аз езьм) k?rimo j?gos potencij? ir individuali? laisv? vali?, ta?iau susidom?j?s i?or?– tai sapnas, bevali?kumas ir baim?, visas gyvenimas – sapnas.
17. ?mogaus s?mon? – absoliu?ios gamtos (prakriti – elektros) k?rybos spindulys, einantis i? minus begalyb?s Az jezm (Аз езьм) – subjektyvios realyb?s centro, ? plius begalyb? – Vienio Az jezm (Аз езьм).
18. Visi, Az jezm (Аз езьм) valia, per S?mon?s spindul? kuriami rei?kiniai turi elektromagnetin? prigimt?, yra neabsoliut?s ir material?s (inerti?ki).
19. Inerti?kumas (materialumas) – tai, kas turi prad?i? (materializavim?si), ?yd?jim? (palaikym?) ir pabaig? (susig?rim?). Kaip debesis.
20. Kas inerti?ka – stebima S?mon?s, ja kuriama, palaikoma ir ignoruojama (susiyra savaime, d?l savo inerti?kumo).
21. Visa ko stebimo (sukurto) inerti?kum? – lengviausia ?sivaizduoti, kaip judan?ias s?puokles: pradinis stumtel?jimas – suk?rimo impulsas, kiti si?bavimai – palaikymo impulsai, impuls? nebuvimas – jud?jimo pabaiga.
22. ?mogaus protas – trejyb?: protas – juosta (atmintis, 5 form? suvokimo mintys) + protas – veidrodis (min?i? pamatas) + protas – erdv? (min?i? ?altinis – gamta).
23. ?mogaus k?nas – sutankint? min?i? sankaupos aplink  Az jezm (Аз езьм) (prot?vi? mintys (nes?moninga k?no atmintis) + pa?io Az jezm (Аз езьм) mintys (s?moninga k?no atmintis)).
24. K?nas – tai nes?moninga prot?vi? atmintis (t?vo spermatozoidas ir motinos kiau?ial?st?) + s?moninga Az jezm (Аз езьм) atmintis (mintys, svajon?s ir ?g?d?iai duotame ?sik?nijame).
25. Laikas – prad?ia, palaikymas ir u?baigimas, egzistuoja tik A? (k?nui – protui), i?nykus A? (k?nui – protui) i?nyksta ir laikas.
26. Az jezm (Аз езьм) – vir?laikis, nesukurtas, be prad?ios, u?baigimo ir pabaidos – absoliutus.
27. I?matavimai – egzistuoja tik A? (k?nui – protui), kaip ir laikas, tai Az (Аз) susitapatinimo su protu – juosta (A?) iliuzijos.
28. A? – egzistuoja tik kaip elektromagnetizmo srautas, sudarytas i? – ir +. ?viesos ir ?e??li? ?aismas. Susijungus – ir + ?vyksta jo i?nykimas – 0 ( susig?rimas ? nesukurt? gamt? be S?mon?s).
29. Nesukurta gamta be s?mon?s – visa Az jezm (Аз езьм) ?viesa, esanti anapus k?ginio S?mon?s spindulio.
30. Valia - Az jezm (Аз езьм) savyb?, geba valdyti ir manipuliuoti S?mon?s spinduliu.
31. K?ryba - Az jezm (Аз езьм) valingos manipuliacijos su materialiais (stebimais) objektais per S?mon?s spindul? (s?moninga d?mes?).
32. Naikinimas – s?moningas veiksmas, prie?taraujant kito Az jezm (Аз езьм) valiai (prievartinis), prie?taraujant susisiurbimo ?statymui (neadekvatu = u?drausta Vieniu).
33. Bet koks neadekvatus veiksmas (suri?tas su prievart? arba melu – laiko projekcijoje) sudvejina ir u?dengia S?mon?s spindul?, veda prie SAV?Sgesinimo (Az jezm (Аз езьм) mirties – ?siurbimo ? laik?, ?kalinim? A? (k?ne – prote)).
34. Kokie veiksmai neadekvat?s? J? viso du: PRIEVARTA (griaunantis veiksmas prie? kito Az jezm (Аз езьм) vali? arba Vien? –ateities planai) ir REALYB?S I?KRAIPYMAS (melas).
35. Kas yra stuporas? Neadekvatus veiksmas, i?kraipantis objektyvi? realyb? ir vedantys ? mirt? (A? atsiradimo – subjektyvios realyb?s).
36. Kas yra ?viesos k?nas? Az jezm (Аз езьм) be A? (k?no – proto).
37. Kokie norai neadekvat?s? Projekcijos laike (prie?  Vienio planus).
38. Pirmaprad? tobulum? ne?manoma patobulinti. Budri ?mogaus b?sena (nat?rali b?sena) – netobulinama. Kaip ir ja kuriama gamta (elektra).
39. Bandymas patobulinti pirmaprad? tobulum?, sudarko j? ir i?kraipo. Kas gali patobulinti apskritim?? Tod?l, bet koks nat?ralios budrios s?mon?s tobulinimas – pra?udo j?.
40. Kas yra nat?rali budrumo b?sena? Tai, kas esti ?ia ir dabar. Ir n?ra kitos. Jos tobulinimas ne?manomas. Bet kokios pastangos patobulinti – jai kenkia.
41. B?nant nat?ralioje b?senoje BE PASTANG?, nepertraukiamai ir nuolat (vis? par?), automati?kai realizuojasi ?viesos k?nas – A? i?tirpsta (i?sisemia jo inercija).
42. Nat?rali? b?sen? charakterizuoja d?mesio spindulio ir valios buvimas – geba juo manipuliuoti. Sapnavimo b?sena – bet kokia kitokia Az jezm (Аз езьм) PASTANGOS B?SENA, besiskirianti nuo nat?ralios b?senos.
43. Bet koks noras, u?baigtas dabartyje yra nat?ralus, ir nesiskiria nuo nat?ralios b?senos. Neu?baigtas dabartyje – automati?kai projektuojamas ? ateit?, sukurdamas karmos inercij? (A? = protas – k?nas = atmintis) ir laiko iliuzij? (A? gyvenimo t?stinum?.
44. Az jezm (Аз езьм) be A? – tai nat?rali nemirtingumo, pirmaprad?io tobulumo b?sena, duota ?mogui nuo suk?rimo prad?ios. Kuri? jis nusprend? patobulinti intelekto (A?) pagalba ir taip tapo mirtingu (s?ry?is Az jezm (Аз езьм) + A? = persik?nijim?, kan?ios ratas).
45. Kas yra tiesa? Tiesa – tai realus sav?s pergyvenimas steb?toju ?ia ir dabar. Visa kita – iliuzija (nerealyb?, sapnas = mirtis).
46. Ar galima skaityti ar kalb?ti apie ties?? Ne, tiesa pergyvenama tyloje, rezonuojant su ja. Atspindys n?ra tuo k? atspindi, Az (Аз) veidrodis yra anapus atspindin?io ir atspind?to.
47. Tiesa gyva ir pana?i ? gaiv? g?s? – ji atgaivina ir sudvasina, iliuzija negyva ir stati?ka – ji daro negyvu ir tu??iu.
48. Pana?umas gimdo pana?um?, pana?umas pana?us ? pana?um?. Tod?l: Tiesa (gyva realyb? ?ia ir dabar) – gyvyb?, iliuzija ( negyva iliuzin? praeitis ir rytojus) – mirtis.
49. Absoliu?iai svarbus Az jezm (Аз езьм) (s?mon?s, d?mesio) ?viesos spindulys – absoliu?iai nesvarbu,  k? jis ap?vie?ia (? k? nukreiptas).
50. Atmintis pana?i ? vilkel?, jei nustoti sukti, ji sustoja (u?simir?ta). Atmintis (protas – juosta) – tai laikas. I?semdama energij? ji tirpsta, kaip sniegas saul?je.
51. Alchemin? transformacija ?vyksta Az jezm (Аз езьм) valia, s?moningo d?mesio spindulio gale. Tai vis? materiali? stebukl? ta?kas.
52. Pritraukimas + atst?mimas = abejingumas (pusiausvyra).






Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анононимных